måndag

Och så var det måndag och ny vecka igen då, alltid lika... kul. Måndagar känns alltid extra sega tycker jag, ja menar, det har precis varit helg, man har sovit länge, och sen ska man liksom upp vid sju helt plötsligt, klart man är trött och seg. Men men... bara att bita ihop. Fast idag har det varit en riktigt skitdag rent ut sagt, vi började med matte, sen engeska, efter det lunch + lunchrast. SEN, efter rasten har vi bageriiiiiiiii, världens tråkigaste lektion kan jag säga. Ioförsig så låter det kanske roligt, att man får baka och så, fast fyfan säger jag bara. Man blir äcklig om händerna, kan inte ta nånstans, det ska städas, sopa golv, diskas, lägga upp på plåtar, torka rent, ställa allt på plats, asså allt detta + en klass som bara springer runt och leker, skiter totalt i att andra liksom vill hem. Det blir självklart övertid på lektionen, pga av att ingen gör nånting, Nej för tillfället hatar jag min klass faktist. Men nog om detta, Ikväll spelar faktist Bajen-Djurgården, säker många som ska gå, eller åtminstone som ska kolla på Tv? I will!!! vart är det dem ska spela? råsunda va? har för mig det...
Aja, bara att hålla tummarna för kära Bajen och hoppas att dem plockar på sig nåt poäng haha. peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0