Lördag

gomorrn! Shit vad jag har sovit bra i natt känner jag, i vanliga fall brukar jag typ vakna hundra gånger för att vrida och vända på mig, inatt har jag verkligen sovit som en stock. Vaknade pigg och glad gjorde jag också :) Härligt!
Men, vad händer idag då? Tänkte väll börja med att käka frukost och göra mig i ordning, välja kläder och så, jag ska nämligen till min mormor idag! Har inte träffat henne på typ 3 veckor... så igår bestämde vi att vi skulle ses!
Det jobbiga är att det tar typ en timma att åka dit komunalt, hon bor nämligen i Bromma, Fast den saken spelar väll inte sådär jätte stor roll.
Efter att ha umgåts med henne ett tag åker jag nog vidare till skarpnäck till min pojkvän, (Gud, tänk att vi varit tillsammans i 16 månader), tiden går så himla fort!
Men men, ha en bra dag (kanske inte i det bästa vädret) så kanske vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0