Lördag

Hej på er! Lördag idag då, + att det är höst lov, så jääävla najs! Igår var jag bara hemma med familjen och åt god mat och kollade Idol. Idag däremot har jag kirrar linet hos frissan, (fixat frillan, tog min morbrors uttryck där haha), vart himla bra faktist, klippte lugg och tog bort en bra bit av mitt låånga hår, ärsch, det växer ut fort. Men luggen vart faktist as bra och jag vart jätte nöjd. Nu sitter jag hemma hos min pojkvän och efter att vi har käkat beställd burger king mat så ska vi gå iväg och hyra film, mysigt va?
Imorn drar jag mig bort mot Grimsta, ska träffa min kompis therese + att jag hälsar på jeppe och ullis, ska bli kul! Men ni får ha det bra allesammans. (bild på nya frillan kommer nån gång) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0