Globen

Stockholms hotell och resturang skola. Helt klart en bra skola! Bästa lärarna, lokaler, maten allt. Jag känner att jag verkligen gjort rätt val. Det roliga är ju att man får laga mat (till gäster som kommer utifrån), både på onsdagar torsdagar och fredagar, då snackar vi inte fjuttiga maträtter efter recept, nej här skall man då göra på riktigt sätt, riktigt jäkla avancerade maträtter. Fast det är skit kul verkligen. Samtidigt som min klass lagar maten, så är det en annan etta som då serverar våran mat, (måste säga att du är riktigt duktig ibland cissi)!!
Nej men hur som hälst så trivs jag jätte bra på skolan och jag skulle verkligen rekomendera den :P

En liten bild på ellen, så tuff i våra kockkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0