Fredag

En väldigt stressig dag måste jag säga! Helt galet var det i köket idag, alla gnällde och bråkade med varrandra, ingen kunde göra nånting rätt verkade det som. Min grupp gick det hyffsat bra för, Idag skulle vi nämligen för första gången laga mat enligt recept, och vi hade sedan innan valt Jennifers maträtt. Den vart skit snygg, fast god vet jag inte (sorry Jenny ;)).
Maträtten mestod iallafall av Gårsej i Het curry.
Efter att vi städat och slitet häckarna av oss så gick typ en tredje del av klassen till gympan, resten "pallade" inte. Jag kännde mig skit taggad till en början, men sen så säger vår lärare att vi ska spela innebandy, aaaaaah så himla trist, trots att jag ägde sönder alla HAHA! Nej men de va kul.
Åkte till roddan en sväng efter det, sen skulle han iväg och gymma och då begav jag mig hemmåt. Får se vad som händer ikväll. Ha en as bra fredag



  Alice, världens charmigaste hund! =)


Kommentarer
Postat av: Imran

Vad FAN är Gårsej? Btw, ha bra fredag du med. (;

2008-10-10 @ 19:59:05
Postat av: Lisa

En fisk haha! fast det ska egentligen stå Gråsej, dålig stavning där =)

2008-10-10 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0