vintertider

Hej igen! Aa som alla vet så är ju verkligen vintern på väg. Kallt som sjutton. Snart December. Fram med jackor. Fram med vantar. Och juste, det snöade ju nyss(!!), riktigt jäkla ordentligen...MEN den vägrar ju ligga kvar på marken. Blask och slask, Det är ju så härligt alltså! Hur som hälst, jag och mamma har nyss letat fram alla vinter prylar, så som tjocka jackor, halsdukar, vantar.. aa allt sånt där. Hittade faktist min svarta tjock jacka, jäkligt skön asså, men har ju min kära boomerang som självklart kommer vara favorit i år med. Men det är ju bra att ha nån att byta med. skit bra.
Men vad händer senare då? Jo jag mamma stefan och brorsan ska nog kolla Bonde söker fru -haha-. sen blir det efterlyst och outsiders. Outsiders ikväll skulle tydligen handla om våldtäkts män typ, kan vara lite spännande..(?)
Nej men vi lär väll ladda upp med lite neskaffe och mörk choklad, mys! Det är ju som sagt lill lördag!
Annars får ni ha en riktigt trevlig onsdag, vilket jag ska ha.

Mmm, tänk om våra vintrar kunde se ut så här, som dem gjorde för inte alls länge sen. Nej längre får vi inte sånna här härliga vintrar, tycker det är skit trist. Bilden påminner mig om när jag och älskligen var i Kiruna förra vintern, där uppe kan vi snacka snö och kallt. Nej vill man ha en garanterat fin vinter med mycket snö så ska man ju åka till Kiruna. Hoppas verkligen att vi åker dit igen :) Fast det tar ju för sjutton 18 timmar med tåg haha. Inte lika kul kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0