tråkdag.

Hej! Idag har varit en ganska lugn skoldag, bara tre lektioner + att vi bara behövde gå så där en kvart utav engelskan, Lotta tyckte att eftersom vi ändå har prov imorgon så kunde vi lika bra plugga hemma, så det var skönt. Innan jag tog bussen hem gick jag in en sväng till globen centrum där jag desperat försökte hitta en fin mössa jag kan ha, men nej alltid lika svårt. Tillslut gick jag in på accesoaris(?) där jag tillslut köpte en stickad ganska tjock mössa, riktigt mysig va den.
Ikväll har väl inte hänt nåt speciellt, har käkat kyckling wook med nudlar, pluggat lite, glott lite TV.
Här näst väntar "halv åtta hos mig" och "sos familj", går inget bättre på tv idag. suck!
Men sköt om er :)

Just nu skulle jag allra hälst vilja vara på ett spa, få massage över hela kroppen, lyssna till lugn musik och bara koppla av. Kanske göra en kropps peeling på de också, basta och ligga i en bubbelpool. Det skulle jag behöva... tralalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0