tisdags morgron.

Jaa.. godmorgon på er. har precis gjort i ordning frulle. Vart två smörgosar och en skål med yogurt + kaffe. Roddan gick redan vid kvart i åtta, mén skulle behövt åka mycket tidigare eftersom han började vid 8, men är man morgontrött så är man :) Så nu är det bara jag här hemma hos roddan, eller nej, fredrik roddans pappa är också hemma, fast han gick ut med vovven för en stund sen. så vad händer idag då? Ingen aning(?), början ett slutar fyra, efter skolan åker jag nog hem til pappa och är där i dag.
Men nu sitter jag här, med munnen full av smörgås, tittar ut genom fönstret lite grann, ser hur grenarna på trädden bara gungar där helt nakna och tråkiga. Tyckte det var sommar alldeles nyss, när man tittatde ut här alldeles nyss var träden fulla av löv, det var grönt ute. Nu är allting grått och brunt, trist! Nej nu ska jag äta klart och börja fixa mig. Ha en bra dag i det tråkiga vädret! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0