Tisdag

Good Morning! Måste bara säga, satan vad jag har sovoit gott inatt, kanske beror på mina 11 timmars sömn haha. Börjar ju ett på tisdagar så man får passa på att sova ut denna dag :) Hur som hälst, vad händer idag då? jo, tar 12,02 bussen hemifrån, och sedan börjar jag dagen i skolan med svenska, sedan matte och engelska. När jag i vanliga fall ska sluta efter engelskan, som resten av klassen, nej då ska jag ha Utvecklingssamtal(!) som jag hatar. Tycker bara det är så hiiimla låångtråkigt. Men men, mamma kommer iaf dit vid 20 över fyra, sedan ska vi träffa Barbro(babbsan) min mentor.
Pappa jobbar så han kunde inte vara med. Efter Utvecklingssamtalet tror jag att jag åker till rodd. Ha en bra dag i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0