Tisdag!

Kom precis innanför dörren kan man säga, har varit ute och gått i ca 35 minuter, kände att jag behövde frisk luft och en liten morgon promenad, as härligt! Snöa gjorde det också, fast inte så mycket, och nu är mina kinder alldeles kalla och röda haha. Var uppe i Ältaberg och gick, gick runt bland många fina hus! Börjar ju kl ett idag, och då kan man passa på att hinna med lite saker, hade bland annat tänkt att nu ta en bad, tvätta håret, göra en body scrub och lite så :) härligt va? Nej men jag tycker det känns onödigt att sova bort hela morgonen bara för att man börjar ett.. varför inte gå upp vid sådär nio halv nio och passa på att göra andra saker? Jag tycker jag blir mycket piggare utav det, istället för att gå upp vid 12 och sen trött gå i väg till bussen.. men nog om det :P
Börjar morgonen med engelska, sedan matte och svenska. Annars får ni ha en super bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0