söndag

god eftermiddag! ;P tråkigt väder eller hur? Vad kan man göra liksom? Har inte gjort mycket alls idag. Vaknade hur som helst upp hemma hos roddan, vaknade faktist utvilad och förvånandsvärt pigg. Låg dock kvar i sängen i typ en timme, bara drog mig lite. Sedan klädde jag på mig och gick ner och gjorde i ordning frukost, stod och pratade lite med Maria(roddans mamma) också. Vid 11 nångång tog jag bussen hem till mig, var illa tvungen att stor städa mitt rum, det behövdes verkligen kan man säga, och fan va nöjd man känner sig efteråt, när man bytt lakan och de, dammtorkat, våtorkat, damsugit, allt istortsätt. as skönt att ha det gjort nu!

Nu skulle jag vilja vara med älsklingen faktist, men han och peter är och tränar småttingar i fotboll nu. Ska tjata hit honom sen, han måste ändå hit sen och hämta sina böcker, mohahaha. Hur som helst så kommer min mormor hit snart, vi ska bara fika och snacka lite. Men det kommer kanske ett inkägg lite senare, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0