Söndag

Hejhej! Härlig dag eller hur?
Jaha, så var helgen slut då, och vad har man gjort. Nej inget speciellt faktist, Igår var jag och älskling med Joel och Hanna, Vi hyrde film, en komedi, fun with dick and jane vart det, men när vi väl satte på den så kom jag ju på att jag redan sett den, kanske inte lika kul. Efter typ halva filmen somnade jag och Hanna i våra kära pojkars knän HAHA, båda var väll helt slut antar jag.
Idag har jag varit med familjen ute i Haninge, där vid Baohaous, strosade runt lite överallt, var meningen att vi skulle köpa en snö skyffel, men vi kom därifrån med massa saker. Jag köpte tex en Marilyn Monroe tavla, as häftig faktist! Shampo och balsan, body Lotion, gardiner, överkasst, mössa aa lite sånt. Nu har vi precis käkat spaetti och köttbillar, senare väntar ensam mamma söker haha. Ha en mysig söndags kväll.
(Åh kan inte låta bli att titta ut, så jävla fint!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0