sängdags

Så, nu har jag förberett mig inför natten. Är helt nyduschad, har smort in mig och tvättat ansiktet, har till och med bytt lakan och så. Det här med att tvätta ansiktet morgon och kväll är något jag har varit noga med sen långt tillbaka. Tvättar alltid ansiktet med clerasil, trots att jag inte ha några finnar, men huden blir verkligen len och jäkligt ren! as najs :)
Imorgon är det måndag och ny vecka, + att vi har bageriprov som jag precis vart påmind utav reebeck, hade glömt bort det totalt ;O får se hur det går. helvete!
hur som hälst, hoppas ni får en skön natt med mycket sömn, det ska jag försöka få.
(Jag har märkt att jag sover mycket mycket bättre om jag låter radion stå på under natten. Jag klarar inte av tystnaden när ag ska somna helt skälv, är as skönt att lyssna till lugn musik när man ska sova. tycker jag iallafall) pc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0