så jävla härligt!

Hej igen. Asså kolla ut, det är helt galet, så himla najs väder! Har precis duschar och gjort mig i ordning, funderar på om jag skulle ut på ballkongen och läsa i min bok, kanske ta en kopp te till de, vore mysigt. Annars då? Mamma och Stefan tog bussen till hellas, sedan skulle dom gå till Sickla för att köpa present till Ullis. Sen när dem kommit hem och gjort sig i ordning dem me så lär väll vi åka sen. Ska nog träffa Tessan sen också. För övrigt så känns det väll lite halv surt att det snart är skola och allvar igen, men det har verkligen varit toppen med ett break ett tag, från skolan och plugg och allt det där. Nya tag och mer intresse för skolan är det som gäller för mig. Hur som hälst, ni får ha en toppen dag och passa på att njuta av det fina vädret. Hej då länge :)


Så här vackert ser det ut från ballkongen där jag bor.

Min skugga, tyckte den var lite, ball sådär!

Så här ser jag ut idag :)

Kommentarer
Postat av: sofi

snygg skinnjacka! vart har du köpt den? :)

2008-11-09 @ 16:57:22
Postat av: lisa

ingen skinnjacka, kanske ser ut lite som de. Men den är iaf köpt på Gina Tricot.

2008-11-09 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0