Onsdag!

morgonen började ju bra! Fick för mig av nån skum anledning att jag började kl9 när vi egentligen skulle börjat åtta... missade engelska provet på grund av detta, kanon!
Nej jag är så jävla arg just nu, fitt jocke i min klass lirade ju värsta isbollen i mitt huvud när jag skulle ut från entén idag, rätt på örat. Har så himla ont just nu, ska döda han imorn :@ !!!! hämden är ljuuuv.
Nej så min dag har väl inte varit den bästa kan man ju säga.
G+are är man ju också =S Har tydligen fått G+(!!!) på alla mina uppgifter i svenska, och hur fan kan man lyckas med G+ på varrenda grej? "Nej det är ju kanske inte så bra att vara en Gplussare", säger ju Göran.. Så nu måste jag fan få minst VG på mitt arbete om 80talet för att ha chans till VG, och de ska jag fan få =P

Men ikväll ska jag äntligen träffa älsklingen. Har inte setts sen i söndags trots våra 5 minuters avstånd med buss :) Ska bli så skönt!
Pappa kommer och hämtar mig snart, hade tänkt att vara hos honom denna vecka nu, ska bli kul att träffa små tjejjerna också! Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0