onsdag

Tjenare! Ja, vad ska man skriva om. Börjar bli så tjatit på nått sätt, allt detta om.. "Idag har jag" grejjen. Vet fan inte vad jag vill skriva om... jaja. har hur som hälst haft en hyffsat bra dag idag. Fick G på omrovet i matte, skönt! Annars hände det väll inget speciellt. Fick as god mat i skolan, Persilje fylld kyckling filé med klyft potatis och vitlökssås, rikrigt gott va det.

Sitter nu hemma hos mamma, ska vara här denna vecka hade jag tänkt, får träffa brorsan idag också, har inte sett han på hela veckan, lite så att man har saknar honom faktist :)
Annars har jag faktist ingenting uppskrivit på att göra listan. Inget med skolan. Allt klart. Roddan jobbar idag. Får väll bli lata framför tvn och bara ta det lungt, mm så får det bli.




Hittade några härliga bilder från i sommras.
1. Pappa och rodd sumobrottas. 2. Roddan. 3.Trött haha. 4.Ebba och roddan. 5. Från huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0