Måndag...

...och skola. Nu är det allvar som gäller igen då, iallafall för min del. Men en sak är så skumt tycker jag, varför känner jag mig alltid så skoltrött och slarvig efter ett lov..? Innan lovet var jag fokuserad och hade koll på allting.. Men idag när jag satt på lektionerna kännde jag bara, Nä ja pallar inte med skiten, vad fan gör jag här? Jag skulle lätt ha kunnat skippa detta lov, när jag ändå hade koll på allt och gav järnet så hade jag lika bra kunnat fortsätta skolan utan EN veckas ledigt. Va nära på att missa bageri passet också pga att mina nycklar låg här hemma hos pappa. Tur var så svarade Ellen och jag kunde smidigt och enkelt knappa in hennes lås kod och låna hennes kläder! Räddaren i nödan där stumpan ;D
Men nog om det, Är hos pappa idag föresten, skönt att vara här ibland faktist, inte bara vara hos mamma heeela tiden.
Men när jag sitter här vid datan, Youtube rutan uppe och musiken på rätt hög volym, så känner jag mig väldigt ensam. Vill mest av allt bara krypa upp i min älsklings famn och bara vara, Känna hans goda doft på halsen och bara pussa på honom. Har inte sett han sen i söndags morse, saknar honom bara för mycket. Funderar på om ett samtal kunnde göra saken bättre, hoppas han är hemma. Ha en bra kväll <3


Jag och älskling på birka paradise för ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: 9724

ååh älskar birrkkaa!

2008-11-06 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0