Igår lördag

Tjenare på er! haft en bra helg? Det har väll jag haft, lugn och skön, så som helger skall vara tycker jag :) Lördagen började med att jag och älskling vaknar hemma hos mig, vi går upp hyffsat tidigt, duschar och gör oss i ordning. kl 10.15 tog vi bussen mot stan, och i Älta gård hoppas pappa Cia och småsyrrorna på. Halv elva ungefär kom vi till stan, då gick vi först till gallerian, men också drottninggatan, hötorget, åhléns.. vi gick lite överallt kan man säga. Dagen i stan var iallafall jätte mysig, Av pappa fick jag mina efterlängtade uggs från vagabond + ett par skit snygga svarta jeans från hennes. Roddan köpte sig sitt hårvax. Vid 3 ungefär begav vi oss sedan till skogås, min farmor fyllde år så där väntade hela tjocka släkten och god mat :) vid 10 tiden körde min farbror mig och roddan till skarpnäck, där vi sedan burrade upp oss i sängen och kollade på en as as as bra film, (har dock glömt vad den heter).  Lördagen var med andra ord väldigt trevlig. hoppas ni haft en bra helg!! BILDER KOMMER JAG LOVAR, SLADDEN E HOS RODDAN !!!!.

Måste bara säga att jag älskar min pappa så himla mycket. Är så glad över att våra problem och tjaffs är borta nu, känns äntligen som om vi hittat tillbaka till varran, så som det var förrut. Har så kul med dig, farsan baloo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0