hemma

Glöggfikan hemma hos mormor i Bromma var urmysig. Dom hade tänt mycket ljus, adventsljusstakarna stod på sin plats och brasan var i full gång, var en sån mysig stämmning där hemma! På vägen hem skjutsade vi Patrik (min morbror) till Grand där han skulle kolla Bio, Vi passade då på att åka runt genom stan för att blandannat kolla på julskyltningen vid nk, glastornet på sergelstorg och så. Det var så vackert i stan, allt var så juligt och fint. Granen vid slussen var också på topp nu, fan va fin den var nu på kvällen!
Sedan körde mamma och Stefan hem mig till pappa. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är helt slut, känns som klockan är tio eller nåt. Men duscha ska jag iallafall göra, ringa älsklingen också som jag saknar grovt, trots att vi sågs idag senast :) Får bli en lugn kväll i kväll. Slut på helgen, ny vecka. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0