haloween

Gomorrn! hoppas ni hade en bra haloween även fast jag kan tycka att den är, ganska så överskattad. Hur som hälst, igår hände väll inget speciellt, På morgonen åkte jag till mammas jobb och gymma med henne, va riktigt skönt! Sprang först30 min på bandet och sen lite styrka på de, najs. Efter det åkte jag hem, tog en extra dusch, kollade repris av top model och sedan iväg till rodd. Lite senare mötte vi joel och hanna för att hyra film, det vart the ruin typ, Lite B kanske haha :) Men först kollade vi hur som hälst på idol, eller, jag och hanna gjorde väll, och sen vart de film med cola och lite chips.

Idag ska jag till Vällingby till jeppe och ullis som vanligt, får se om jag kanske sover där t.om? jaha hoppas ni får en bra dag :D bilder kommer.

Mamma på gymmet. Haha gulligt ;)


Kommentarer
Postat av: mannen

lottaaaaaaaaaaaaaaaaa <333333333333333333333333

2009-01-24 @ 03:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0