godmorgon vinterland!

Vaknade av ett jäkligt ljust sken nu för en stund sen, ett fönster där roddan glömt att dra ner persiennerna. Kollade ut, och fan va vitt de var..(?) haha sen fattade jag ju att de var snö!! Åh va härligt alltså. Det är sån här fin, riktigt snö:)
Inte bara att jag vaknade glad över att snön hade kommit, i samma stund kommer underbara Maria in (roddans mor) med en stor bricka frukost. Haha hon e så jävla söt alltså, "Knack knack, hallå får jag komma in, Jag har lite frukost till er om ni är intresserade" ;P. Frukostbrickan bestod utan en varsin dubbel fralla med ost skinka och gurka, ett varsitt glas mjölk och en varsin skål med skivad annanas, mums! Vet inte riktigt vad som händer idag, men jag tar dagen som den kommer. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0