FREDAG

Äntligen! dagen man väntat på hela veckan, men fort har det gått, som vanligt! Började skoldagen med metod, gjorde en jätte god löksoppa med piere. Efter typ tre timmar metod, inklusive rast, så hade vi lunch, och vet ni? Matsalen bjöd på blåbärspaj med vaniljsås, aaaaaah va gott de va asså! Efter lunchen hade vi hygien med babbsan, var på jätte bra humör tills barbro ger mig ett brev från !"#¤%... åsa. I brevet står det att jag "är väldigt nonschalant(?), "ser all svart", att jag "är negativ". ASSÅ VA? hon är helt störd, hon måste fan blanda ihop mig med nån annan för jag är fan inte såndär. fattar ingenting ;/. vart på lite sämre humör där ett tag, men peter lyckades övetala mig att följa med till älvsjömessan, dit vi skulle åka med gympan. Var faktist väldigt kul där, det va nån "kropp och hälsa" messa. Man kunde göra allt möjligt, men jag amanda H och rebecka gick mest runt och tryckte i oss smakprover i olika stånd haha.
Tog sedan sälskap med peter på bussen hem hit till skarpnäck. Väntar på att äskling ska komma tillbaka från gymmet, han vet inte att jag är här, hihi :) vi ska det bara ta det lungt ikväll tror jag, mysa och kolla idol är mitt önskemål :P får se vad han säger. Men ha en bra kväll! ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0