FREDAG!

Så var vi här igen, det är fredag och alla är glada! Behöver verklligen denna helg just nu, det verker i hela kroppen efter allt bakande och matlagning. Känner verkligen att jag behöver lugn och ro nu i ett par dagar. Hur som hälst, jag är skit glad för tillfället faktist, hade ett snack med farsan baloo igår, och han berättade att han och familjen förmodligen ska åka utomlands snart. MEN, eftersom jag går hotell-resturang så blir det svårt för mig att åka, eftersom om jag då skulle vara borta en vecka så måste jag vara borta två veckor. Och varför då undrar ni? Jo för sedan när man kommer tillbaka måste man ta salmonella prov, och det tar lite drygt ett vecka att få svaret. Skulle jag då ha salmonella vore det kanske inte så lyckat om jag då råkade smitta ner alla gäster typ..
Men eftersom inte jag kan följa med famijen på resa så sa pappa att han kunde bjuda mig och älsklingen på en resa lite längre fram, typ till Turkiet eller så :D Han hade tydligen ringt till wing idag och frågat lite saker, och nu är det säkert att vi ska åka! När vet jag inte men när det börjar bli varmt där skulle jag tro!!! Längtar!


- Kanske hit i Thailand där vi var sist med familjen... Pappa? :P haha skulle inte tro de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0