födelsedags middag!

Hej hej! Sitter hemma hos roddan nu. Gjorde sällskap med Peter hem, (alltid så tråkigt att åka själv). Men nu väntar iallafall födelsedags middag, Fredrik och Maria(roddans föräldrar) håller på att fixa och dona förfullt där nere, känner doften av nylagad mat ända hit upp, åh ska bli så gott. Gästerna ha kommit också, Roddans syrra och Meg, Roddan farmor, morbror med flera ;P Åh min pojkvän är så jävla snygg, ny svart skjorta har han på sig, vita jeans och kalluffsen snyggt fixad, aaaah haha. nej nu ska jag väll ändå inte sitta här, ska vara lite social, höööööörs!

- Måste bara säga att maten var underbar! Det bjöds på kött med potatismos(riktig), smörstekta champiníoner, sallad med tomater, mozarella, baby spenat, sallad, ruckolla, gurka paprika mm + paguett med ost. Mmm är sååå mätt nu haha! Efterrätt blir det senare också. vet ej vad än, Men jag såg att det stod björnbär i kylskåpet, så förmodligen nåt av de hehe. Juste, ni kanske undrar vad roddan fick av mig i present? Jag har faktist gjort ett jätte fint fotoalbum till honom, ni vet ett sådant med helsvarta lite tjockare sidor? sen massor med bilder från när vi träffades tills nu, Jätte fint vart det. Sen fick han också en as fräsch mössa från carlings, en mörkgrå .NY. mössa. han vart jätte glad. men ha en as bra kväll. kram

Kommentarer
Postat av: mimmi

min pojkvän fyller också år idag. tufft

2008-11-06 @ 18:56:20
Postat av: lisa

haha jo det är de nog många som gör! ;P

2008-11-06 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0