...

Hejhej! Klockan är nu ett och jag har redan hunnit med en hel del. Har stor städat mitt rum här hos pappa, verkligen stor städat, damsugit, skurat golvet och skit hahaha, snacka om att jag känner mig lite stolt nu! Japp, så nu glänser det här hemma, + att städhjälpen var här igår, mitt hem är skinande rent :D Skönt! Men annars då? Vad händer today? Jo får gäster senare, tror vid fem ungefär. Hela jävla grannskapen kommer hit haha, men ska faktist bli jätte trevligt, äta god mat, dricka gott och bara snacka med folk, me like! Men är nog inte här hela kvällen lång, jag vill ju också träffa min kära pojkvän, så natten får sppenderas där! I skarpnäck alltså!
Men vad gjorde jag igår? haha ingenting faktist, satt och glodde på Idol, röstade osv. Sen, vid typ halv elva smsade Nidal och frågade ifall jag skulle med ut, tvekade ett antal minuter, men eftersom jag ända inte hade något roligare för mig så mötte jag upp honom iallafall. Träffade också Imran ett tag, kära gamla klasskamrater. Det var verkligen kul att träffa er igen faktist! Var hemma igen vid halv 12 kvart i tolv kanske. Gick då och la mig, var verkligen trött! Ha en mysig lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0