:)

hej alla! Inte skrivit så mycket men det har varit annat som varit viktigare. Vad hände igår då? tar det bara lite snabbt. Slutar skolan, åker hem till mormor bosse och yngsta morbroden patrik(19), äter middag, åker till vällingby och träffar jeppe ullis och moa. Åker hem igen, kollar på färjan och sen går och lägger mig. Idag då? gick upp runt halv nio, äter en smoothie mormor gjort åt mig, chillar lite vid tvn, klär på mig och sminkar mig. Åker sedan iväg med mormor för att käka, fortsätter sen till min GAMMELMORMOR haha, låter så jävla gammal (hur gammal e hon nu? 90 tror jag) ;P. Mormor kör mig sedan till alviks torg där jag sedan åker till skolan, (börjar ju som sagt 10 i ett på tisdagar). Efter skolan åkte jag till skarpnäck och va med min pojkvän ett tag, åker sedan hem och käkar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0