Äntligen hemma.

äntligen, äntligen så är denna dag slut... trodde jag skulle gå under där ett tag haha! Och äntligen är alla skit lektioner för denna vecka slut, nu väntar bageri både torsdag och fredag, yes!
Så vad händer idag då? Ska bara ta det lungt nu ett tag, men senare, sådär vid 6 tiden blir det teater för min del, tänkte jag skulle börja faktist, närå, lillesyrran har nån skolteater som dem tydligen övat in jätte länge, känns ju dumt om man
inte skulle gå :) nejmen det blir nog skoj!(?). Efter det ska jag bara hem, sätta på mig myskläder och bara ta det lungt, antingen vid tvn eller datan, har ingen större lust att göra nåt annat faktist! Hur som hälst så hoppas jag att ni får en bra kväll allesammans!! Bara två ynkla dagar kvar till helgen nu ju.
Jag vet. så jävla mongo! Jag vet. «

Där har vi dem nya pjucken föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0