äntligen fredag.

Åh vad rent det är här hemma nu. Städerskorna elisabeth och magda har varit här, och det syns kan jag säga, fyfan va rent :P
Kom nyss hem föresten, har haft badminton med gympan, va skit kul faktist men svettigt!
Träffade Frida på bussen hem :) Gu va länge sen det var jag såg henne! Va riktigt kul att få se henne igen!! (Fan va roligt vi har haft ihop alltså :P)
Hur som hälst, ikväll blir en typisk slappar fredag. Ska bara vara med min familj och mysa, kanske kolla på Idol, kolla nån bra film vad som hälst, känner att jag inte orkar göra nåt annat idag faktist!
fast egentligen hade jag hälst varit med älskling, men så vart det inte idag...
Jag hoppas ni får en riktigt bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Lisa haha, när jag träffade dig kom jag faktist på tanken på allt vi gjort tillsammans, Och så ont man alltid hade i magen förr, Tror aldrig jag skrattat så mycket med någon som jag gjort med dig vännen, vi måste tas och ses någon dag!<3<3

2008-11-29 @ 00:00:34
URL: http://frittzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0