kul vi hade på elenas land då!


vi hade hur kul som helst ute i vagnhärad (stavning(?). på väg dit köpte vi en massa krubb, och på kvällen satt vi och grillade korv direkt på spätt över öppen eld, hur mysigt var inte det då? blir ju alltid godast då också. under kvällen/natten var det en hel del bra musik, en massa dricka, en massa snack, en massa skratt och pratmakarna haha. skönaste spelet ju! vart också nattpromenad ute i det svarta, läskigt jag svääär. nä hade hur kul som helst, och över valborg drar vi dit igen eventuellt :D

just nu sitter jag är, helt svettig fortfarande efter en och en halv timmas fotbollsträning. satan vad det känndes. gav typ all min kraft som fann inne i min kropp, och snacka om att jag kommer ha träningsverk imorn. elena kom ner och tränade också, grym hon är!



Kommentarer
Postat av: Elena

haha du är så jävla gullig :D puss på dig!!!

2010-04-08 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0