hemmakväll ikväll


tänkte vara lite snäll mot huden och ge den en liten sorts återställare hehe. min hud älskar verkligen den här masken, och som jag sagt förut så skulle jag verkligen rekomendera den!

ikväll blir det hemmakväll som gäller. as soft om jag ska vara ärlig. har blivit mycket nu dom sista dagarna men satan vad roligt jag haft!

sen frågade jim och dom om jag ville komma in till stan och kolla matchen ikväll på nån krog, men känner att jag vill vara hemma ikväll. sen frågade lukas också om jag ville med till elenas landställe imorn med elena mackan adam dogge jebbe å alla. skulle vara grymt roligt så ska fundera lite mer på hur jag gör tills senare.

i förrgår då vi var hos hatem och grilla! nöjd han är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0