då blir man ljushårig igen då


agenturen ringde mig idag. Tydligen så hade jag missat ett större modelljobb under tiden då min mobiltelefon inte funkade. åångest! blir faktist lite smått besviken. Pratade på lite grann, och sedan kom dom in på att jag tydligen ska bli blond igen. dom tror på betydligt fler modelljobb från min sida om jag fixar tillbaka den ljusa hårfärgen, och dom ser häldre att jag är ljushårig helt enkelt. känns faktist bra, skönt att bli ljusare till våren också. färgning och betalning står självklart dem för, det är ju faktist jäkligt bra att vara modell ibland haha.

annars då? träning snart. cissi kommer väl förbi om en halvtimma ungefär, tagga till nu !!

 


Kommentarer
Postat av: Elena

Du passar i allt snygging :D

2010-04-23 @ 00:16:51
Postat av: Mormor

För mig är du snyggast mörk!

Kramisar

2010-04-24 @ 20:20:48
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0