10 april


redan 10:e april liksom, var ju nyss 1a.. allt bara rusar iväg med en fart jag inte ens hinner med haha. men tur att tiden går undan iallafall och inte tvärtom.

nu ska jag strax ner till ältagård och ta buss 840 som mamma kommer att sitta på, vi ska nämligen till nacka forum och bara strosa runt, käka lunch och få lite tid bara hon och jag. varken hon eller jag kännde för att dra in till stan då inte vädret är det mysigaste idag.

ikväll ska jag först hem till min faster med släkten och fira henne som fyller 48.. senare hem till lukas ikväll igen. det var fan lite små kul igår haha. idag följer även våran cissi med också vilket är suuuper kul. hej då





haha plattfisken på den sista bilden! hej keh


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaaa keh

2010-04-10 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0