Oh yes

Det vart en stressig dag idag. Jag och rodney åkte till sickla galleria runt halv tolv, sen strosade vi runt där i lugn och ro, och sen helt plötsligt, i provhytten inne på gina, så ringer petra ( m i n t r ä n a r e ) och frågar vart jag håller hus? Jag : "Ee, va?, aa.... visst fan, shit!!!!!!!!" . Jag hade samling halv ett, och matchen började två. Var bara att ringa pappa, åka hem, åka till stora essingen och byta om, som tur var var matchen sen så jag hann i god tid ! Vi förlorade med 4-0 . Dom var bra .

Jag hann köpa mig en jeans skjorta. Visst är den snygg !!!!




Nu är jag klar, och ska börja röra mig mot skarpnäck till min prins. Tror vi ska hänga med lite polare och bara softa. Cissi kanske skulle komma förbi också, men hon jobbar så får se hur pigg hon är :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0