my bed

har precis bäddat rent i sängen, samt damsugit hela sängen så att alla äckliga kvalster försvinner. viktigt viktigt! Snart kommer älsklingen hit, vi ska grilla kyckling, sen för våran del blir det en lugn och skön filmkväll! :D Kommer nog träffa cissi lite senare också.

Gulliga hjärtan på täcket.

"Världens bästa pojkvän örngott" som jag gjorde i nian hihi till rodney.
Den har liksom blivit kvar hemma hos mig.


Sen måste jag bara berätta om den här. För typ två ½ år sedan
så skulle nidal hem till mig, då hade en han en liten ros med sig som han knyckt från grannen,
Lite på skoj alltså, Och sen dess har jag haft kvar den, i en liten glas vas, tillsammans med några andra
torkade blommor. Jag kan bara inte slänga den. Den påminner om gammla tider :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah fyyyfaaan va lääänge sen du fick den rosen hahaha , skit gulligt att du spara den :D

2009-08-28 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0