middag i stan

Idag på eftermiddagen åkte jag mamma och brosan in till stan, vi gick runt lite i affärer och lite så. Sedan bestämmde vi oss för att käka på favvis stället tiffanys, som ligger på götgatsbacken. Så jäkla god mat alltså! Sedan kom ösregnet, och då var vi tvungna att gå ännu mer i affärer eftersom att det inte gick att vara ute pga att det regnade så mycket haha.

Tur att vi fick strålande sol under middan!

lillebrorsan och jag. vette sjutton vad dante gör för något.

Parmesangratenerad kantarell toast. tar den varje gång typ. svin go!

brorsan sattsade på en burgare med pommes och tiffanys fantastiska dressing!

Sedan kom spöregnet.

Så vi svängde in på mc.d. Jag tog nya cornetto mcflurry

Dante köpte nya jeans från cheep monday, jag skulle också köpt
men fanns inte i min storlek pga mitt babian arsle!

Och vet ni? När jag kom hem till pappa väntade den här på mig.
Har fått en mini laptop och jag bara äääälskar den!

Cia fixade så att jag fick en rosa mus. gullig va? :P

Och just nu har vi precis kollat klart på patrik 1.5. (jag mamma dante och roddan), så härlig film.
Hade redan sett den en gång innan men sak samma. den är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0