me and my brother

Förlåt för dålig uppdatering och dåligt med bilder. men det blir ju lite så när det är bra väder, inte direkt så att man sitter vid datorn och glor. Hur som helst. Idag och två dagar framår ska jag umgås med min lillebror, dels för att mamma jobbar och brorsan inte har något fritis, men också för att jag vill vara med honom. Så idag har vi gjort lite allt möjligt!

Runt 11 så gick vi ner till flaten och badade lite. inte så värst soligt just då
men det var skönt som satan i vattnet :)



Halv ett någon gång mötte vi teo och hatem + johan som kom joggandes
förbi. Vi skulle ta bussen till tyresö golf.

Jag och brorsan lirade minigolf :P


Grabbarna slog några hinkar, och vi kollade roande på!


Brorsan ville ha glass, och självklart fick ha de!

Väl hemma kom mina två morbröder, ullrika och lillkusinen förbi. Alltid
roligt att hänga med dom.

Taurus, jeppes vovve.

Vi var tvugna att gå till ica och köpa mat.

Jag och min skatt.


Vart pastasallad med kyckling. mumma kardemumma!

Här vad man glad haha!

Jag skulle kunna äta upp dig helt seriöst :D

Och för ett tag sen kom älskling hit. Vi ska snart kolla på film :)


Kan nämna lite kort om igårkväll. Gick ner med imran till IP och "hängde" lite haha. Sen drog jag hatem och jacob hem till hatem och rökte lite vattenpipa och snackade om typ allt :) himla trevligt! Hare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0