Lunch och fika i staden

Runt tolv åkte jag in till stan med brorsan, för jag skulle "lämna över" honom till morsan, eftersom att jag skulle möta upp cissi. Mötte henne vid åhléns city, och sedan berättade hon att Armin (en killkompis från skolan) skulle komma, och det var himla kul att träffa honom faktist. Vi åt lunch på tacobar (gratis lunch) eftersom att en tjejkompis från skolan jobbar där, så det var hur nice som helst, gratis är godast haha.

Jag idag,

lillkillen själv

medan jag väntade på fuckface köpte jag mamma och lillebror yogurtglass

walking in the city

cissi: "vad skulle ni gjort om jag kom in så här i skolan" hööööhöö

på baresso, serious talk?

min nya tunika. snygg ha?


Efter lunchen gick vi vidare mot nk, där vi stötte på glen. Vi gick då vidare till baresso och tog en fika, satt och snackade om skolan mm. Efter det gick jag cissi och Armin mot plattan, där armin skulle möta upp en vän, så jag också cissi beslöt oss sedan för att knata hemåt. Nu sitter jag här framör skärmen, och ska förmodligen möta upp cissi igen om ett tag, sen kanske jag drar hem till älsklingen ikväll, vi får alla si.

Kommentarer
Postat av: CISSI

Gumman vad sa vi om bilderna ? haha ajja finns väll inget man kan göra åt saken . Ringer dig imorgon F*ttnylle , älskar dig !

2009-08-14 @ 23:48:36
URL: http://ceciliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0