igår vart det träning

som sagt, förlåt om jag skriver alltmer sällan numera, men det är mycket runtomkring som man måste hinna med. Igårkväll vart det iallafall träning! Jag var hur otaggad som helst, men jag kännde mig bara tvungen att gå ner, rensa tankarna och bara springa och köra gärnet! Behövdes. Innan och efter träningen vart det att snacka med cissi, vilket behövdes där med. Vi känner igen oss i varrandras situationer vilket känns väldigt skönt, och då känns det på något sätt lättare. Det är som är bra med cissi är att hon jämt jämt jämt finns där till hands, hon lyssnar (vilket inte många tar sin tid till) och hon får en alltid på bättre humör. Det uppskattas verkligen gumman. Men över till idag, Ska nog in till stan med cissi. Lär väll strosa runt och kanske ta en fika. Ska bli mysigt. Peace!

Min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0