i love my class

Dagen började ju inte direkt bra, vaknade av ett sms från cissi klockan 07:07 (då min buss skulle gå) där det stod, " haha, asså det är ju inte varmt ute någonstans!", då låg jag fortfarande och sussade i sängen. Det var bara att rusa upp, tagga till, sminka sig, klä på sig, i med en banan i magen och rusa till bussen... som var 10 minuter försenad. Yey kunde inte bli bättre. Dagen har förövrigt varit bra, men jag och cissi är ju för roliga, våra classmate måste tycka vi är lite smått retard i huvudet, neeee dom älskar oss :D

alltid när jag kommer hem, tar bort sminket och smeta på denna.
Guld för din hy!

Har faktist tänt lite ljus här nere hos mig, så mysigt och avkopplande
efter en hård dag haha.


Här ligger jag och tar det lungt just nu!


Just nu: Ted gärdestad - snurra du min värld.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0