en mysig dag

Idag har jag hunnit med bra saker. Först träffade jag en utav mina bästa killkompisar nidal. Vi tog en prommis och snackade lite. Lite senare kom elin ner till älta gård (som jag väntat på i typ en timma ;P), och medan vi väntade tog vi en sväng upp till ormbunksvägen och väntade på bussen där mot stan. Väl inne i staden gick vi götgatsbacken upp, med förhoppning att hitta en hatt till mig, och det gjorde vi haha. Mötte sedan upp fina nettan, och vi alla tre åkte in till östermalmstorg och tog en fika. Senare var det dags för mig att åka på jobbintervju. Gick jätte bra. Gick igenom min lön och lite sånt.

Inne och kollar kläder.

Jag och nettan, (där ser ni min nya hattifnatt)

Fina flickor

Snyggon på tuben

Elin look today. het som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0