En heldag på Utö.

Godmorgon solstrålar. Kan nämna lite kort om gårdagen. Efter träningen drog jag cissi och andrea till tullinge för petra hade fekke. Var skit kul att träffa henne och hennes kompisar, men vi stannade inte där överdrivet länge. Men det var kul endå. Iallafall påväg hem. Eller aa, alla bussar samt tunnebana var typ ur funktion så det vart lite besvärligt att ta sig hem, men men :) Idag däremot ska jag elin och jossan samt elins mamma dra till ute över dagen och bara sola och ha det mysigt. Ska bli härligt som bara den. Och för er som inte visste så är utö mitt landställe, så jag får väll vara lite som en guide idag ;)

Utö båthamn. Här kommer vi rulla in med båten om någon timme. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0