en dag i staden

Idag har varit en urmysig dag med mamma (roddan orkade inte ta sig in), så jag och mamma har gått runt genom stan. Första stoppet gjorde vi på bibliotkesgatan där vi svängde in på urban outfitters, samt tog en fika/lunch inte alls långt därifrån. Urban outfitters är en affär precis i min smak, jag gillar´t! Hade faktist kläder just från U.b när jag plåtades för "OKEJ". Sedan gick vi till stureplan och gick upp till hötorget, sen vidare ner mot kungsträgården.
Så på denna dag har vi både hunnit fikat, ätit lunch, köpt mjukglass, gått i affärer, skrattat och skämtat, precis så som det ska vara när man umgås med sin mamma! :)

Jag kom därifrån med:
En jättesöt klänning
ett solpuder
champo&balsam för slitet hår
Mousse som tar bort gula toner i håret
Ögonskuggspenna (guld/brun)
Ögonskugge borstar


Kommentarer
Postat av: Anonym

visa visa visa :D

2009-08-02 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0