25 oktober


Hej. Liksom igår har jag umgåtts med min bästa kompis cissi. Igår tränade vi tillsammans med min mamma på friskis och svettis! Körde ett stenhårt pass på en timme, ett pass bestående av armhävningar, situps, lår/rumpövningar och massa annat jobbigt ;) Men roltigt var det, så kul att träna med en massa andra med bra musik. Idag följde jag med cissi till cityvaccin då hon vaccinerade sig mot hepatit A och B till thailand. Efter det så åkte vi till Nacka forum och åt lunch och jag passade på att svänga in på banken för att föra över pengar till mitt sparkonto (fickpengar till thailand), så det känns grymt skönt att ha fått det gjort.

Imorgon väntar ytterligare ett pass på friskis, och både jag och cissi ska faktist köpa ett varsitt månadskort där imorgon, så vi kan träna enda fram tills vi åker :D

Färgade håret brunt idag också. Här är resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0